Ticker

6/recent/ticker-posts

Tudung Raya Kanak-kanak Smores Collection: Diskaun Sehingga RM10 Sehelai

Tudung Raya Kanak-kanak Smores Collection: Diskaun Sehingga RM10 Sehelai

Assalamualaikum & Salam Hormat Readers

Beberapa hari lepas ada seorang kawan akak ni whatsapp bertanyakan sama ada dah buat preparation ke belum untuk sambutan Hari Raya Aidil Fitri 2020 ni.

Huhu Ramadhan pun belum ko dah tanya tentang baju raya 😅😅 ... ayat jawapan ni bergumam dalam hati jer. Mau merajuk sebulan kalau dilantun keluar dari mulut ni  yang sekali sekala boleh tahan juga kikiki

Tapi bila difikir-fikirkan balik, itulah yang dikatakan seorang ibu. Sentiasa berfikir tentang keperluan anak-anak hatta dalam keadaan yang kita sendiri pun tak pasti adakah Ramadhan dan Aidil Fitri tahun ini akan dapat diraikan semeriah tahun-tahun sebelumnya . Pandemik COVID-19 yang datang menyapa seluruh jagat raya ni entah bila akan berakhir dan entah bila juga kehidupan kita akan kembali tenang seperti sediakala.

So, berbalik kepada pertanyaan rakan akak tadi, akak jawab terus-terang dengannya yang akak tak ada hati langsung nak fikir bab baju raya semua ni. Tak ada baju raya pun tak apa. Dapat berjalan bebas keluar rumah tanpa bimbang ada wabak yang "berjalan dalam senyap" di udara pun dah besar rahmat.

Betul katanya... tapi anak-anak tetap tanyakan baju raya, tudung raya untuk tahun ni. Nak tak nak, kena usahakan juga. Biar yang biasa-biasa je pun asal namanya baju raya,tudung raya .. hmmm😓

Mak-mak ni hatinya lembut. Bila banyak kali tanya, walau dah explain macam-macam kat anak ... senyap-senyap usahakan juga. Nasib baik lah anak-anak akak dah besar-besar belaka. Kalau tak, jenuh juga

Ada mak-mak kat sini yang hadapi situasi sama ? Nak keluar dah tak boleh disebabkan PKP ..

Alternatif lainnya, beli secara online ! Inilah pilihan yang kita ada sekarang ..

Zaman sekarang ni kedai online baju raya, tudung raya termasuk kuih raya bersepah je sana-sini. Tinggal rajin mengGoogle ja.

Online shop zaman sekarang ni tumbuh macam cendawan selepas hujan. Kalau ada kemampuan, lebih memudahkan kerja, lebih menjimatkan masa dan lebih selamat dan cepat, maka tak ada salahnya membeli secara online. Cuma perlu lebih berhati-hati, jangan sampai tertipu dengan online shop yang tak wujud je tau.

Ok bercakap bab online shop ni, mak-mak boleh cuba jalan-jalan kat Butik TSC ni. Ada promosi tudung raya kanak-kanak, ada offer menarik yang tengah berlangsung untuk tudung raya kanak-kanak. Tudung Raya Kanak-kanak Smores Collection: Diskaun Sehingga RM10 Sehelai
Walaupun design nya biasa-biasa sahaja ,namun still nampak comel dan sesuai dengan kanak-kanak. Pin bunga pada tudung raya ruffles dan berawning scuba ni fleksible ya. Meant boleh laras, ubah sana-sini.

Yang bestnya sebab less RM10 bagi setiap helai tak kira size apa pun. Harga asal RM39.90, so sekarang dah jadi RM29.90.

Namun difahamkan tempoh diskaun RM10 ni tak lama ye. Mungkin akan expired dalam tempoh 9 hari shj lagi dari tarikh post ni disiarkan.
So bagi mak-mak yang tengah mencari tudung raya kanak-kanak, mungkin boleh pertimbangkan juga tudung sarung  Smores Collection ni .

Jika tak berkenan di hati, boleh cuba cari di butik tudung kanak-kanak yang lain. In Sha Allah, nanti jumpa lah satu yang menawan hati tu.

#pkpday19
#stayathome
#tudungrayakanak-kanak

Post a Comment

0 Comments