Ticker

6/recent/ticker-posts

Bawal Zarra Tudung Plain Awning Scuba Paling Murah

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah

Bawal Zarra Tudung  Plain Awning Scuba Paling Murah

Lately,jarang sangat kita jumpa tudung bawal plain awning scuba paling murah di pasaran. Nak-nak lagi kalau yang branded, mampu tengok dan mampu berangan saja lah nampaknya. Kalau pun ada yang murah, kualiti pula sangat mengecewakan.

Maaf ye kalau statement saya ni agak kurang menyenangkan anda yang sedang membaca. Bukan sesuka hati berkata, ikut sedap mulut mengeluarkan kenyataan tapi ini adalah berdasarkan pengalaman dan pengamatan sendiri sebagai pembeli dan juga penjual tudung sendiri.

Untuk pengetahuan korang adik-adik dan kekakaks semua, saya juga adalah seller online yang menjual tudung sekolah, telekung solat  dan juga tudang kasual khusus untuk anak-anak comel dan para ibu daripada beberapa supplier berbeza dengan harga yang juga berbeza.

Realitinya tudung kasual wanita dewasa hari ini tak kira lah dari jenis tudung ekspres, shawl plain atau printed kalau berjenama sedikit rata-rata harganya RM69 ke atas untuk sehelai sahaja. Harga yang saya kira agak mahal walaupun sudah boleh diterima umum sebagai harga standard.

Bagi yang mampu memang tiada masalah, tapi bagi kita kumpulan pengguna non hado ni, fikir beratus kali juga nak mengeluarkan hampir RM70 hanya untuk sehelai tudung. RM70 tu besar nilainya bagi yang berpendapatan rendah dan RM70 tu mungkin boleh dibelanjakan untuk 2 hari bagi membeli barang basah atau lauk pauk.

Jadinya, jika ada pilihan  untuk pengguna antara tudung murah dan tudung mahal tapi dengan pattern atau design yang tak kurang cantiknya, saya sendiri as a seller sekali pun tetap akan pilih pakej yang lebih menjimatkan. Sebab, every family ada keperluannya sendiri yang mana wang perbelanjaan perlu diagihkan wisely agar keperluan semua pihak baik anak-anak, ibu bapa atau pasangan tu sendiri dapat dipenuhi ...

Amboihhh 2 kali baca macam baru beri lecture kat student pulak weihhh šŸ˜†šŸ˜†

Actually apa yang sebenarnya cuba saya sampaikan kat sini, kita sebagai pengguna ada pilihan sebelum membuat keputusan untuk membeli apa-apa barang sekali pun termasuklah tudung.  Jangan asal nampak cantik, terus sahaja sambar.

Better buat carian dahulu dengan menggunakan kemudahan yang ada. Kan kebanyakan daripada kita sekarang ni pakai handphone dengan data berbayar, jadi ambil masa sedikit untuk buat carian dan buat perbandingan harga sebelum order. Sooner pula Hari Raya Puasa jadi gunakan tips saya share ini agar pelaburan kita ke atas sesuatu item tu berbaloi yer..

Nak tudung raya yang berbaloi dengan harga yang dibayar ??

Korang boleh intai di sini ye. Sila, jangan malu-malu hihihik ( Ketawa ada makna  šŸ˜‰šŸ˜‰)

Nak tudung raya dari jenis bawal plain ? Boleh cuba lihat koleksi Bawal Zarra Tudung Plain Awning Scuba Paling Murah, juga di sini . Atau boleh juga deal terus melalui page di sebelah.

Bawal Zarra Tudung Plain Awning Scuba Paling Murah. Tudung bawal untuk Aidil Fitri 2019 pada harga sangat mampu milik dan antara yang termurah dalam pasaran. Boleh jer Google, jika tak percaya ..

https://bit.ly/2mw0g9R

https://bit.ly/2mw0g9R


Ok, meh tengok sikit apa keistimewaan Bawal Zarra ni.

  • Material dari jenis kain heavy chiffon gread AAA untuk body dan lapisan atas awning. So nampak sekata sahaja body dan awning. Ekslusif gituuuu !
  • Material jenis ni bila dipakai, jatuh terletak @ flowy  dan kemas sahaja.
  • Awning scuba bertulang dijahit mengikut teknik rahsia dan istimewa. Bila dipakai terbentuk kemas
  • Terdapat dalam 4 pilihan size dengan harga mampu milik:
  • Bidang 35,40 & 45 ( RM29.90 )
  • Bidang 50  - Size L ( RM39.90 ) 
  • Datang dengan 10 pilihan warna
  • Boleh dipakai sedondon ibu dan anak
https://bit.ly/2mw0g9R

https://bit.ly/2mw0g9R

https://bit.ly/2mw0g9R

https://bit.ly/2mw0g9R

https://bit.ly/2mw0g9R

Kalau korang perasan, zaman berbawal dah kembali semula. Dan ramai yang cakap, pakai bawal ni buatkan wajah nampak lebih muda ... betul ke ni tertanya-tanya juga kenapa tapi bila selalu tengok, ermmmm ...ai agree ..šŸ˜‰šŸ˜‰

 Jom berbawal this coming Eid Mubarak . Jom, jom

Post a Comment

0 Comments